2013. augusztus 18., vasárnap

2 díj Reyklani-tól ^^

Hát, emberek, nem tudom, mivel érdemlem ki ezt a sok díjat, merthogy akárhányszor elmegyek egy hosszabb időre otthonról, mindig vár rám egy-kettő :D De minden esetre nagyon szépen köszönöm Reyklani-nak.



Top Secret-díj:

1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Melinda, és Melinek becéznek.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Igazából, ha olyan hangulatomban  vagyok (és ez nagyon-nagyon ritkán történik meg), akkor bármilyen érzelmesebb vagy szomorúbb dalon képes vagyok elsírni magam. Konkrét dalokat, ha nem haragszotok meg, most inkább nem írok ide, mert nagyon sok van. 


3. Félsz a sötétben?
Nem. Engem inkább megnyugtat, ha teljes sötétség van :). Bár lehethogy egypár durvább horrorfilm megnézése után megváltoztatnám a véleményemet xD

4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem.

5. Mi volt a lecikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Most tényleg meséljem el??? Asszem, inkább nem xD. 

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Nem vagyok egy agresszív típus, de IGEN. És nem is egy embert xD 

7. Szerinted a péntek 13-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelenet?
Szerintem csak egy egyszerű nap a naptárban. Még nem ért különösebb szerencse, vagy szerencsétlenség péntek 13-án...

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Van egy csomó :D. Bár az már egy másik történet, hogy mi történt, amikor valami ilyesmiről tudomást szereztek anyámék xD (Na de azért ne higgyétek, hogy olyan rossz gyerek vagyok, nem csináltam semmi illegálisat xD) 


9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Csak olyan zenét hallgatok, amilyet szeretek, és ezt nem érzem cikinek. Akinek nem tetszik, ő baja xD

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Néha igen, néha nem. 

11. Mi tennél, ha hirtelen híres lennél?
Igyekeznék megtartani a személyiségemet... Emellett elköltöznék Kanadába, vennék egy szép kertes házat, közel az erdőhöz... 

12. Szoktál álmodozni?
Persze :D Ez a kedvenc elfoglaltságom, főleg suliban, órák alatt xD

13. Járnál Chase Crawforddal?
Az meg ki??? xD Ez egy kicsit ciki, de tényleg nem tudom, ki az...

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveik?
Nem szeretnék gyereket, bár ez a véleményem még valószínűleg meg fog változni az évek során...

15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő ^^ 

16. Titkom?
Van... xD 

17. Bakkancslista:
Eljutni Kanadába.
Kiadatni egypár regényemet.
Úgy élni az életemet, ahogy én akarom (persze a törvényeken belül).

Liebster award:

Szabályok:

1.) Tedd ki a képet: Kész.
2.) Írj 11 dolgot magadról.
3.) Írj 11 kérdést. 

11 dolog rólam:

1. Most megyek 9-be.
2. A nyáron rongyosra hallgattam a Metallicától az Unforgiven II-t xD
3. Rockernek tartom magam.
4. Utálom, ha megmondják, mit csináljak.
5. Ha valaki anélkül is utál, hogy megismerne, valószínűleg a jövőbe ezer okot adok rá, hogy utáljon xD.
6. Nem hiszek az örök barátságban.
7. Panelházban lakok, az 1. emeleten.
8. Most éppen majd' megsülök.
9. Fekete ujjatlan póló van rajtam...
10. Általában optimista vagyok.
11. Kifogytam ötletekből, hogy mit írjak  még ide...

Reyklani kérdései:

1) Melyik könyvből/filmből/sorozatból tudsz fejből idézni? 
Sok ilyen van.

2) Szereted a verseket?
Igen. Kivéve, ha fejből kell megtanulni őket irodalomórára.

3) Szerinted létezik túlvilág?
Szerintem talán létezik... Minél később tudom meg, annál jobb xD

4) Mit tennél ha te lennél az egyetlen ember a Földön?
Ööö... Bediliznék? Mondjuk nem is olyan biztos, mert szeretek egyedül lenni. De az biztos, hogy rövid 
időn belül éhen halnék, vagy valami hasonló xD

5) Melyik állat bőrébe bújnál a legszivesebben?
Farkas... Vagy bagoly :)

6) Melyik szó jellemez téged a legjobban?
Ezt inkább az ismerőseimtől kéne megkérdezni... Talán a "fura"? 

7) Mi a terved a zombi apokalipszisre?
Nem hiszek a zombikban, úgyhogy egyelőre semmi xD

8) Kipróbálnád-e a középkori kardvívást?
Hogy kipróbálnám-e? Persze! De hogy ügyes is lennék-e benne? Kétlem xD

9) Szereted ha fényképeznek?
Nem! Nem vagyok egy fotogén teremtés...

10) Örülnél ha benne lennél egy könyvben?
Attól függ, miről szólna a könyv :D

11) Nem zavar ez a sok marha kérdés?
Nem, jól megvagyok velük XD.

Kérdéseim:
1. Hány éves vagy?
2. Milyen színű a hajad?
3. És a szemed?
4. Milyen műfajú zenéket hallgatsz leginkább?
5. Sportolsz valamit? Ha igen, mit?
6. Kedvenc állatod?
7. Kedvenc színed?
8. Kedvenc idézeted?
9. Várod a sulit?
10. Tél vagy nyár?
11. Tavasz vagy ősz?

Mindkettőt küldöm a következőknek: 

És rajtuk kívül mindenkinek, aki méltónak érzi magát rá :D

U. I.: Bocsi, hogy sokat kések a fejezettel, de nem gondoltam volna, hogy ilyen mozgalmas lesz a nyaram. De ne aggódjatok, már be van gépelve, és ma este, amikor már nem lesz ilyen pusztulatos meleg, és képes leszek értelmes gondolkodásra, még egyszer átnézem, aztán küldöm javításra Zuzu hercegnek, és amint visszaküldi, már rakom is fel.

Itt egy kis matematika: 
40 napja nem tettem fel fejezetet (Jézusom, ez marha sok, ezer bocsi), de ebből:
 - 7+8 nap nyaralás, Internet nélkül, ugyanis a nyaralónkban még nincs bevezetve a net... maradt 25 nap
 - 7 napig nem volt nálunk net, sőt még a villany is ritka kincs volt, mivel cserélték a villanyvezetékeket... Maradt 18 nap.
 - 2 napig nálunk volt az unokatesóm, és amikor éppen nem kint voltunk, gitárleckéket adott nekem... maradt 16 nap.
 - 3x1 napot töltöttem falun, segítettem a mamám testvérének... maradt 13 nap.
 - 4x1 nap fürdőzés... maradt 10 nap.
 - 2x1 nap a legjobb barátnőmmel, akit már amúgy is eléggé elhanyagoltam... marad 8 nap
 - 3 nap, amíg elolvastam egy könyvet, és köztudott, ha nekem érdekes könyv kerül a kezembe, akkor se nem látok, se nem hallok, nemhogy még gondolkodni tudjak a történetemen... maradt 5 nap
5 nap nem is olyan sok, ugye?

1 megjegyzés: