2013. július 29., hétfő

Díj :D



Köszönet Rekaa888-nak. :)

Szabályok

1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Tedd ki a képet, majd válaszolj a kérdésekre!
3. Tegyél fel 5 kérdést!
4. Küldd tovább 5 embernek!

Rekaa888 kérdései:

1. Ki a kedvenc szereplőd a saját történetedből?
Hát, konkrétan kedvenc szereplőm nincs, mindenkiben van valami, amit szeretek...
2. Ki, illetve mi ösztönzött arra, hogy írásba fogj?
Ez egy nagyon-nagyon hosszú történet, úgyhogy azt hiszem, nem most fogom elmesélni, mert valamikor be is kell gépelnem a következő fejezetet. Alapjában véve azonban egy Rose Charlotte Whiteblack néven író lánynak köszönetem, hogy én is elkezdtem az írást :D
3. Mi a kedvenc állatod?
Farkas ^^
4. Melyik a kedvenc számod (zene)?
Egy újabb nehéz kérdés... Egy csomó kedvenc számom van, de azért néhányat leírok ide :D. Evanescence - The Other Side, Made Of Stone, Surrender (bár az összes számukat szeretem)... Iron Maiden - Paschendale, Children Of The Damned, Run To The Hills (még ezekből is van sok)... Metallica - The Unforgiven II, Nothing else Matters... Within Temptation - Empty Eyes, A Dangerous Mind, I Don't Wanna, The Howling... Halestorm - In Your Room, Break in... John Lennon - Imagine.... asszem, elég, ha ennyit felsorolok :P
5. Melyik a kedvenc tantárgyad, vagy ha már nem jársz iskolába, melyik volt?
Nincs kedvenc tantárgyam, mert ami érdekelne, azt vagy szarul tanítják, vagy rühell a tanár xD Érdekelne a történelem (ezzel az első a helyzet) földrajz (szarul is tanítják, és a tanár sem szeret). Esetleg kedvencnek mondhatnám a szlovákot (de csak a nyelvtant), mert a tanár is szeret, meg nekem is jól megy :D

Kérdéseim:

1. Mióta írsz?
2. Melyik a kedvenc könyved? Miért?
3. Van testvéred? 
4. Kedvenc együtteseid?
5. Van legjobb barátod? Ha igen, miért tartod annak?

Akiknek küldöm:

és végül, de nem utolsó sorban Zuzu herceg, aki sokat segít nekem azzal, hogy javítja a fejezeteimet :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése