2013. január 3., csütörtök

Ismertető


Rosemary Leavey más mint a többi vele egykorú lány: nem sminkeli túl magát, nem csak a helyes pasikról tud beszélni, nincsen egy csomó hamis barátnője… Valójában egy barátnője sincs, amióta magántanuló lett. Az anyukája meghalt, az apukája minden percben az életét kockáztatja a közel-keleti háborúkban. Rose-zal pedig fura dolgok történnek: néha, figyelmeztetés, vagy akármilyen előjel nélkül elájul. Anglia legjobb orvosai sem tudják megfejteni a hirtelen rosszullétei rejtélyét.
Jeremy Cole olyan, mint a legtöbb gazdag, menő srác: márkás ruhái vannak és az iskolában majdnem minden lány belé van esve. A családja is olyan, mint a legtöbb emberé – a szülei sohasem elégedettek a teljesítményeivel.
Amikor ez a két fiatal találkozik, mindkettőjük élete megváltozik.
 Jeremy mindenáron ki akarja deríteni, hogy mi okozza Rose rosszulléteit. A sejtelme, hogy valami természetfeletti dologról van szó, hamarosan beigazolódik. Sőt az is kiderül, hogy boszorkányok keze van a dologban, valamint, hogy Rose élete minden nappal nagyobb veszélybe kerül…
A visszaszámlálás elindult, most már csak a tettek számítanak.

7 megjegyzés:

  1. Szia!

    Írtam a chatben, hogy elolvasom az ismertetőt, hát ezt is tettem. Izgalmasnak ígérkezik a történet, felkeltette az érdeklődésemet! :)
    Várom, hogy mi fog történni majd! :)
    Puszi: Rekaa888

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Először is, Boldog Új Évet Kívánok Neked!

    Másodszor írtál hozzám, a http://fiftyshadestrilogia.blogspot.hu/ -omra, egy link csere miatt. A válaszom, nagyon szívesen benne vagyok. Nálam már kint is vagy. :)

    Harmadszor, elolvastam az ismertetőt. Amire úgy gondolom, hogy nagyon érdekesen hangzik.
    Kicsit fura a lány állapota, de jó értelemben mondom ezt a furát. Mert ennek az állapotnak köszönhetően, indul be a történet, és hogy megismerkedik majd Jeremy-vel.
    Kíváncsian várom, hogy miként kezdődik el maga a történet, a két fiatal kapcsolata, és természetesen a folytatás is érdekel. :)

    Úgy, hogy én kíváncsian várom a történet kezdetét, amelyhez előre is sok sikert és ihletet kívánok. :)

    Üdv: Dóry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. UI: Esetleg a betűszínen tudnál választani? Csak mert, így a sötét háttéren ez a sötét betűszín, nem igazán passzol.. és nem igazán olvasható, hacsak az olvasó ki nem jelöli a sorokat.

      Ezt nem szurkálódásból mondtam, csak egy aprócska tanácsként. :S

      Törlés
    2. köszi, hogy szóltál, át is raktam a betűszínt világosabbra :) és én is kiraklak a linkcserékhez :)

      Törlés
  3. WooW! Így az előzméye már nagyon tettszik!!! :)

    VálaszTörlés