2013. január 25., péntek

Díj


A díjat köszönöm szépen Rekaa888-nak!

Szabályok:

1. Írj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Írj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 blognak!

1. Írj magadról 11 dolgot!

1. Van egy lánytestvérem, aki 2 és fél évvel fiatalabb nálam.
2. Kb. fél éve írok.
3. Imádok olvasni.
4. Szeretek gyöngyállatokat és -ékszereket készíteni.
5. Amolyan kalandor-típus vagyok, mindent kipróbálok, ami bizony néha elég rosszul sül el.
6. Kedvenc országom Kanada, legszívessebben ott élnék felnőtt koromban.
8. Szeretem a napsütést, főleg télen, amikor hó is van.
9. Szeretek síelni.
10. Rosszul leszek, ha vért látok.
11. Nem tudok énekelni xDD.

2. Válaszolj 11 kérdésre!

Hogy hívnak? Melinda. 
Mi a kedvenc színed? fekete, lila, vörös, szürke
Melyik a kedvenc állatod? Miért? A farkas. Talán mert számomra a hideget és a telet jelképezi... vagy nem tudom. Öt éves korom óta a farkas a kedvenc állatom.
Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Szívem szerint író.
El tudod sírni magad egy megható történet láttán? Ha filmről van szó, akkor nem igazán. De már jópárszor elbőgtem magam egy könyv fölött.
Ki a kedvenc twilight szereplőd? Miért? Azt hiszem, Rosalie. Mert hasonlít rám, én is elég mekacs vagyok.
Mi / Ki ösztönzött az írásra? Én ösztönöztem magamat :D
Szerinted milyen egy jó barát? Szerintem? Ritka! Eddig majdnem mindenki, akit jó barátnak hittem elárult.
Saját történetedből ki a kedvenc szereplőd? Mindenki. Minden szereplőmnek van valami érdekes jellemvonása, nincsen kedvencem.
Melyik országokban jártál? Melyik tetszett a legjobban? Szlovákia (itt lakom) és Magyarország... és ennyi. Nem tudom... mindekettő tetszik.


3. Írj 11 Kérdést!

Mi a hobbid?
Van háziállatod?
Van testvéred?
Szeretsz nagy közönség előtt szerepelni?
Mióta blogolsz?
Melyik a kedvenc könyved? Miért?
Internet vagy TV?
Mi a kedvenc színed?
Mi a kedvenc zeneszámod?
Hol élnél szívesen?
Milyen színű a hajad?


4. Küldd tovább 11 blognak!

4 megjegyzés: